|
www.ipstudio.fora.pl Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:35, 28 Wrz 2010 Temat postu: Nasz pierwszy grupowy projekt. |
|
|
No więc tak jak w temacie, skoro już pofatygowaliśmy się o nasze kochane Ziemniaczane Studio to warto je jakoś "wypromować".
Ja mam pomysł na pierwszą, dość prostą mapę. Mianowicie mapę do Half-Life: Deathmatch. Uważam, że to jest najlepszy wybór na początek, choć nie mam nic przeciwko zrobienia mapy do CS:S. Ale na razie pozostanę przy HL2:D.
A więc pora jakoś wam przedstawić jaki mam pomysł. Tak więc sporządzę krótki opis mapy, założenia i "coś tam jeszcze".
Nazwa mapy niech zostanie ustalona wspólnie.
Opis mapy i założenia:
"Akcja" rozgrywa się na dachach wieżowca, ostatnim piętrze jednego z wieżowców oraz w biurze wewnątrz jeszcze innego wieżowca.
Biuro ma posłużyć jako miejsce, gdzie schodzą się wszystkie drogi ( aby przejść na inny wieżowiec by zdobyć np. RPG trzeba najpierw przejść przez biuro ). Spowoduje ( teoretycznie ) to wtedy to, że na terenie owego biura będzie się toczyła dość zacięta walka. Reszta wieżowców musi być tak rozmieszczona by możliwa była walka ( ostrzał z kusz, rakiet itd. ). Nie mogą one być bynajmniej jednakowe, jeden musi być wyższy, by można było ostrzeliwać z niego niższy ( ale wyższy ma mniejszą powierzchnie i łatwo się będzie do niego dostać by nie pojawiło się na mapie zbyt dużo "kinder snajperów" ).
Broń dostępna na mapie to wszystkie zabawki z HL2.
Wieżowce są tak zrobione, że na dole są chmury więc nie trzeba się bawić w robienie ulic )
Same dachy to pole bitwy. Trzeba pamiętać, że propy mogą błyskawicznie zniknąć czyt. spaść. Pozostają więc statyczne elementy otoczenia, a gravity gun chyba się nie przyda. Za to w biurze będzie czym się rzucać.
Jednak nadal trzeba wymyślić, jakim sposobem połączyć wszystkie wieżowce z owym biurem. Tu liczę na was
W ramach "coś tam jeszcze":
Można zrobić tak, że te wieżowce były używane przez kombinat LUB są one sprzed wojny siedmiogodzinnej ( sprzed najazdu Kombinatu na Ziemię ).
To tyle reszta to szkice na papierze, ustalenie co ustalić trzeba i stworzenie samej mapy. Co do "podziału obowiązków" należy się właśnie tutaj między sobą skonsultować. Tak więc pokażmy na co nasze Invisible Potato Studio stać
[/i]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:16, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Można je połączyć takimi "korytarzami-tunelami", jakimi są łączone budynki w City 17, wyjdź ze stacji i skręć w prawo. Zobaczysz je. Tylko się zastanawiam jak zrobimy biuro przy użyciu propów z HL2, jak tam większość jest "pouszkadzana". Ale dobra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:18, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
1.Możnaby wyextractować textury z cs_office, ale to by było tak trochę kradziejstwo, bo skąd koleś który nie ma CS:S ma mieć textury z counter-strike shared.gcf
2.Do niektórych wieżowców mogą być połączenia za pomoca wiszących prowizorycznych mostów, albo przez chodzenie po jakichś stalowych belkach.
3. Proponuję zrobić na którymś wieżowcu worki z ziemniakami, albo same ziemniaki (jak propy). Do tego może jakiś niewidzialny ziemniak w biurze, na postumencie, pod kloszem. Jak się klosz rozwali to się włączy alarm. Niewidzialnego ziemniaka nie widać, ale można go złapać gravity-gunem i dość mocno się on odbija. Prawie jak ar2_grenade, tylko że jest niezniszczalny.
Co do mojego udziału w [...] to nie wiem, bo nie jestem dobrym maperem pod względem estetycznym. Moje mapy są beznadziejne. Jedyne co mi wychodzi w mappingu, to robienie skomplikowanych układów przycisków, drzwi, itp. połączonych ze sobą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:31, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
1. Co prawda można spakować tekstury ale po cholere ? .bsp ważące 90 mb, litości.
2. Dobry pomysł, jednak te belki muszą być na miarę rusztowania inaczej ciśnienie je rozwali.
3. Proponuje melona, bardziej realny i nie będzie kłopotów.
Co do twojego udziału to i ja nie wiem co tam będę robił. Musimy wpierw zaplanować, to najlepiej w weekend.
PS. Czy mi się zdaje, czy ty wolf usilnie próbujesz wszędzie pisać posty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tracha dnia Śro 16:31, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:16, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wieżowce mogą być przecież "za czasów" City 17, zniszczone przez Kombinat. A jak ktoś już wpadł, żeby zrobić niewidzialnego ziemniaka, to niech to będzie tak, że jest zwykły klosz, a jak się go zbije to ziemniak się "uszkadza" i miga ( trochę go widać, zaraz nie i tak w kółko ).
A skoro nie czujesz się na siłach by robić mapy Wolf480 to nie ma problemu. Ja mogę to wszystko "zacząć" , Tracha dorobi co trzeba, a ty że się tak wyrażę tchniesz życie w mapę ( animacje, może jak jest ziemniak to jakieś super elektroniczne drzwi od sejfu które się otwierają, czyli dużo zabawy z outpotami ) .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:20, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
1. Można .res, nie?
2. Ciśnienie - rozumiem że chodzi o abstrakcyjne ciśnienie istniejące tylko w wyobraźni gracza.
3. To zmieńmy nazwę na Invisible Melon Studio xD
PS. Ty też piszesz wszędzie, a ja poprostu interesuję się dobrem naszego Studio i naszego forum.
@Edit:
Morgan: znowu piszemy jednocześnie
A co do mapy to idea Morgana moim zdeaniem świetna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Śro 18:23, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:29, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Super jedność, 4 min. Ja pisze tuż za tobą jak nie zauważyłeś
Ciśnienie jest inne względem ulicy, a dachu wieżowca pareset metrów wyżej. Więc stalowe dechy odpadają, a pozostają rusztowania. Do tego ty się specjalizujesz w robieniu różnych skryptów w hammerze, zrobisz tego kartofla i dasz jako prefaba, pasuje?
Potem reszte ekipy się w to wkręci.
Morgan, dobrze jak dasz jakieś plany jak to ma wyglądać, jakąś mape narysuj, zeskanuj i upnij
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:38, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro mam religię więc zdążę jakoś to ogarnąć i narysować...
Sądzę, że dobry będzie jeden wieżowiec z biurem jako areną, ze dwa zwykłe i jeden z rozległym dachem. Jeden z dwóch wieżowców musi być wyższy niż inny by można było z niego prowadzić ostrzał ( kusza, RPG itd. ).
No nic pomieszczenia wieżowców ewentualne sobie zaklepuje w każdym razie bo jakoś bardziej swojo czuje się w zamkniętej przestrzeni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:43, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ile zazwyczaj graosób na 1 serwerze w HL2:DM ?
Ok. 8, nie? 3 wieżowce dla nich to trochę mało...
A jak będzie ich więcej niż 3 na jednym wieżowcu to się pozabijają, a potem znów zrespawnują i znów oberwą...
Btw. Ja też często sie nudzę na religii
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Śro 19:46, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:45, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak ja grałem w HL2:D to było od 5 do 20 osób...
A wieżowce to nie są jakieś betonowe słupy 2x3m. Dachy będą dość duże, ale oczywiście nie zapominając, że to budynki nie boiska. Zresztą wydaje mi się, że miejsca będzie dosyć
No nic siądę sobie nad tym i wszystko spróbuje rozrysować. Tymczasem poszukam kilka fotek z wnętrz takich wieżowców by to jakoś wszystko sensownie wykonać. Tak więc jak dam już mniej więcej narysowane wszystko to można zacząć myśleć o rozpoczęciu prac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Morgan dnia Śro 19:47, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:12, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wieżowce nienaturalnej wysokości >1km?
Do tego, też lubie wnętrza ale już zajmę się troche zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:30, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak byś dał rade wykończyć dachy ciekawie to było by świetnie, zresztą można się podzielić robotą, nie?
Lecz sądzę, że na dzień dzisiejszy nam styknie rozmów, jutro postaram się narysować plany mapy ( jeżeli coś mi nie wypadnie ) i dać je na forum. Jeżeli nie dzisiaj to w weekend i wtedy można też zacząść tworzyć.
ALE!
Żeby nie zrobiło się tak, że ja i Tracha robimy dwie inne mapy czyt. ja robię inaczej i ty inaczej. Czyli proponuje, żeby każdy z nas zrobił jeden wieżowiec. Potem jak skończymy to ktoś z nas to odpowiednio połączy i zaczniemy robić kolejne itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:35, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No w sumie to nie może 1 osoba robić wnętrz a 2 zewnętrz bo by ktoś musiał czekać na tego drugiego aż sończy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:41, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Więc wszystko jasne. Prace na dobre powinny z mojej strony rozkręcić się w sobotę i kawałek niedzieli ( no szkoła to szkoła ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:19, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie robiłem nigdy terenów wysokich, ale można użyć sytuacji z cytadeli. Na dole tekstura miasta jak na cytadeli, i do tego mocna mgła.
Ja się zajmę dachami, Dextera można zagonić do zrobienia pierwszych rys wieżowców, Wolfa do tworzenia wymaganych prefabów, eRke do czegoś się zagoni i Morgan tak jak ustalone
Btw. Mam pomysł z runoff'a, stworzymy bunkier - Mały pokój z konsolą. I drzwi do niej będą się zamykać 30 sek, będzie alarm i tekst informujący o zamykaniu bunkra, i po zamknieciu sie go, bedzie nalot kanistrów (dm_runoff w HL2DM, zagrajcie), i zabije wszystkich poza tymi w bunkrze. Jak nie bedziecie potrafili to opracuje skrypt obrażeń wszędzie prócz tego pokoju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|