Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna www.ipstudio.fora.pl
Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nasz pierwszy grupowy projekt.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> In progress
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:53, 04 Paź 2010    Temat postu:

Teleporty raczej pokroju Source. Wchodzimy w teleporter i nas przerzuca, bez zbędnych efektów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:03, 05 Paź 2010    Temat postu:

Czyli to samo co mieliśmy w Gold.
A wgl. to we wszystkich Source da się robić portale takie jak w Portalu, czy tylko w Portalu?
A jeśli nie to co to jest func_areaportal i tekstura areaportal ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:36, 05 Paź 2010    Temat postu:

To w Gold nawet będzie lekko efektowniejsze. Tutaj zamiast świecidełek, wchodzisz w teleporter, myk i po ułamku sekundy jesteś w drugim teleporterze (Teleporter <wyjście>). Smile

Ta funkcja i ta tekstura służą optymalizowaniu Wink

Btw. Half-Life 2 Deathmatch, a Portal to dwie różne rzeczy i pamiętaj to! Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tracha dnia Wto 18:36, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:46, 06 Paź 2010    Temat postu:

A portal jest na source 2009?
I wgl. w którymkolwiek innym modzie można wstawiać takie portale na mapę czy tylko w Portalu?

Dobra, teraz do rzeczy.
Combine spawn na 1 wieżowcu, Rebel spawn na 2.
To zrobimy jakieś teamy żeby nie zabijali swoich?
Wgl. to jak się robi teamy w HL2DM ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:08, 06 Paź 2010    Temat postu:

Będzie to mapa tdm. I w edytorze kojarze, że są "info_player_rebel", a także "info_player_combine". Damy tylko to i git Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:16, 06 Paź 2010    Temat postu:

Aha, czyli one już załatwiają sprawę teamów? bo widziałem jeszcze jakiś info_team który nieumiem użyć.
No ale mniejsza o to.
Taki mi pomysł strzelił do głowy, że możnaby zintegrować kamerę z teleportem, i wyglądało by jak w Portalu, tylko że nie przeszły by naboje. Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:57, 06 Paź 2010    Temat postu:

Jak dobrze to będzie wyglądać to czemu nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:28, 06 Paź 2010    Temat postu:

Za dużo kombinowania, nie ma sensu. Proponuje zostać jak przy teleporcie z syn_trials (trial z pociągami, bodajże syn_trials4d).

Btw. Czemu my tylko jesteśmy aktywni, a nie Pan R i Dex? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:37, 09 Paź 2010    Temat postu:

Kiedy w końcu ruszą prace nad tą mapą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:14, 10 Paź 2010    Temat postu:

Wiesz, aktualnie one trwają. W zagajniku Morgana, przygotowuje on podstawy. Tak bynajmniej ostatnio słyszałem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:35, 10 Paź 2010    Temat postu:

Tracha napisał:
Za dużo kombinowania, nie ma sensu. Proponuje zostać jak przy teleporcie z syn_trials (trial z pociągami, bodajże syn_trials4d).


Pytanie: jak to wygląda na syn_trials, bo nie mam ep1 i mi nie pójdzie.

A wgl. to co ci przeszkadza że taki bajer dodamy? Przynajmniej nie będzie takich kamperów co przy tteleporcie kampią i zabijają tych co się teleportują.

@EDIT:
Niewidzalny ziemniak video


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Nie 13:41, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:12, 11 Paź 2010    Temat postu:

Wolf480 napisał:
Tracha napisał:
Za dużo kombinowania, nie ma sensu. Proponuje zostać jak przy teleporcie z syn_trials (trial z pociągami, bodajże syn_trials4d).


Pytanie: jak to wygląda na syn_trials, bo nie mam ep1 i mi nie pójdzie.

A wgl. to co ci przeszkadza że taki bajer dodamy? Przynajmniej nie będzie takich kamperów co przy tteleporcie kampią i zabijają tych co się teleportują.

@EDIT:
Niewidzalny ziemniak video


1. Trialsy to takie zagadki bazujące na maksymalnym wykorzystaniu gry, fizyki itp.
2. Nie, mi nie przeszkadza. Jeśli chcesz się bawić w takie coś (To multi, nie SP. Tutaj większość bytów dziwnie działa), to proszę bardzo Wink
Modyfikacja kodu także będzie wymagana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:45, 11 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj macie plan mapy budynku Kombinatu. Na razie kompletnie nie mam czasu, żeby wam to szczegółowo opisać, ale zrobię to dość szybko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:37, 11 Paź 2010    Temat postu:

Tracha: co ci dizwnie działa, ja u siebie mam działającą mapkę z teleportem i kmerą w jednym i spokojnie działa, oprócz tego że widzać że to kamera, ale przynajmniej widać co jest po drugiej stronie.

Morgan: Szkoda że obracanie na yfrog nie działa....ech....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:16, 11 Paź 2010    Temat postu:

Mi działa normalnie nie wiem czego ty "kcesz"...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> In progress Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin