|
www.ipstudio.fora.pl Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:06, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo przepraszam za "nupskie" wykonanie, ale drukarka mi padła ( nie mogę zeskanować ). Każdy z wieżowców jest osobno w sensie odległość między nimi nie jest taka jak na kartce.
Budynek nr.1 ( główny, znajduje się tutaj biuro [ budynek pośrodku kartki])
1) Dach położony niżej, znajdują się tu anteny, para drzwi i schody do (2) Nie jest za wielkie i nie do końca można stąd cokolwiek ostrzeliwać.
2) Podłużna część dachu budynku, nic konkretnego, nadaje się do prowadzenia ostrzału na inne budynki.
3) Pominięte
4) Dach na drzwiami [zaznaczone strzałką] prowadzącymi do kilku pomieszczeń. Idealne miejsce dla snajperów ( jednak jest tam niski murek co uniemożliwia sensowne krycie się ).
5) Dość duży obszar, są tu trzy wyloty wentylacji, anteny itd. Znajduje się tutaj RPG i Kusza
Budynek nr.2 ( podłużny, znajduje się po prawej stronie kartki )
6) Duży obszar dachu na którym znajduje się część wentylacji, zejście niżej [zablokowane]
7) Niżej położony dach ( niewiele, można wskoczyć i zeskoczyć przy pomocy pojedynczego elementu ).
A - Szyby wentylacyjne/wyloty wentylacji
B - na tym "wzniesieniu" znajduje się karabin pulsacyjny, w ścianie tkwią drzwi.
C- Coś na styl rozdzielnika do prądu ( betonowego ) na który można wejść i prowadzić ostrzał.
+ Na dwóch obszarach wentylacji jest deska dzięki której można przejść z jednego szybu na drugi lub z wyskoku zaskoczyć przeciwnika. Reszta wedle wyobraźni kogoś kto podejmie się zrobienia tego budynku.
Wieżowiec na dole kartki to coś wręcz na styl wieży snajperskiej. Jest tam ciasno, leży kusza i ammo do niej, lecz prawie w ogóle nie ma osłon. Jest on za to najwyżej położonym miejscem na mapie.
To w zasadzie wszystko. Jeszcze raz sorry za brak skanu.
EDIT: nie no z jakością i rozpisaniem na kartce lvl to przegiąłem xD
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Morgan dnia Pią 20:34, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:06, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Spoko szkic, ale przydałby się jeszcze jeden budynek, bo nie da się teko z biurem otoczyć za pomocą dwóch. A jak będą 3 to spokojnie dookołą się ustawi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:01, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Trzeba na dobry początek wykonać te trzy. Ja zarysowałem tylko dachy, reszta to już wasza wyobraźnia ( ale trzymajcie się chociaż trochę schematu ).
Ja mogę zrobić ten środkowy wieżowiec. Wykonam tylko dach, bo takie rzeczy jak wysokość budynku, ta mgła na dole itd. to już nie ja zrobię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:05, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra, to ja się zabieram za ziemniaka
@EDIT
Albo i nie, bo mi nie chodzi hammer do HL2:DM
Brakuej gameinfo.txt w folderze moda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Pią 16:42, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:12, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wolf480 napisał: | Dobra, to ja się zabieram za ziemniaka
@EDIT
Albo i nie, bo mi nie chodzi hammer do HL2:DM
Brakuej gameinfo.txt w folderze moda. |
http://www.youtube.com/watch?v=yLlWjumyY-A
Mam pytanko, co my damy jako otoczenie? To będą wieżowce po pare kilometrów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:32, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Muzyka przeszkadza oglądać niestety, lepiej to dopracuj.
Budynki są tak wysokie, że widać tylko chmury
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Morgan dnia Pią 20:32, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:33, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tracha, myślisz że nie próbowałem?
To nie o to chodzi.
Gra jest na liście, ale jak odpalam hammera to wyskakuje że konfiguracja gry uszkodzona. Daję run anyway i hammer crashuje że niema gameinfo.txt w folderze hl2mp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:39, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Resetowałeś konfiguracje? Wiesz wolf, wielu osobom właśnie reset konfiguracji pomagał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tracha dnia Sob 14:40, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:48, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A mi nie pomógł
@Edit
Już chodzi. Odpaliłem hl2dm i se sam zrobił gameinfo.
@Edit2
Nie da się w hammerze do hl2dm robić map bo niema siatki.
Zrobiłęm moda MP do 2006 i do niego odpalam hammera
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Sob 16:16, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:09, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Niewidzialny ziemniak beta
Wrzucić do sourcesdk\bin\ep1\bin\prefabs\
Problem jest bo nie ma modelu ziemniaka, więc użyłem ammo do ar2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Nie 13:13, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:50, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Screen daj, bo jakoś nie chce mi się go ściągać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:05, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Na screenie nie bedzie widać, bo on mruga na różne kolory, a na screenie będzie tylko 1 z nich uchwycony. Musiałbym albo zobić filmik (nie mam konta na youtube) albo animowanego gif'a (tylko nie wiem jak to zrobić żeby chodził)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:16, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nagraj i wrzuć tutaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:08, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jest nowa prosta koncepcja...
Mianowicie będą 4 wieżowce: A, B, C, D dla przykładu.
A- Budynek z respawnem Rebeliantów. Dość mały posiada dach i kilka pomieszczeń na ostatnim piętrze, gdzie znajdować się będzie broń i amunicja.
B- Budynek neutralny ( bez respawnów ). Dość obszerny, da się kilka propów, broni i amunicji. Znajdować się tu będzie biuro ( ostatnie piętro ) w którym będzie ukryte pomieszczenie z naszym Invisible Potato (Secret room autorów - Dop. Tracha) oraz portale do wszystkich innych wieżowców. Portale są Kombinatu.
C- Budynek neutralny. Będzie to budynek podłużny, kolejne podniebne pole bitwy bez pomieszczeń na piętrach.
D- Budynek Kombinatu. Znajduje się tutaj portal na Budynek C. Baza na przedostatnim piętrze wraz ze skrzyniami amunicji.
Na razie to tyle. Koncept niedługo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu? |
Tak! |
|
75% |
[ 3 ] |
Nie... |
|
0% |
[ 0 ] |
Lubie placki ( nie wiem ). |
|
25% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 4 |
|
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:12, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Spoko pomysł.
Portale - będą wyglądać tak jak w Portalu ? Tzn. wszystko przez nie widać? Czy zwykłe teleporty jak w GoldSrc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|