Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna www.ipstudio.fora.pl
Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nasz pierwszy grupowy projekt.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> In progress
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:06, 30 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo przepraszam za "nupskie" wykonanie, ale drukarka mi padła ( nie mogę zeskanować ). Każdy z wieżowców jest osobno w sensie odległość między nimi nie jest taka jak na kartce.

Budynek nr.1 ( główny, znajduje się tutaj biuro [ budynek pośrodku kartki])

1) Dach położony niżej, znajdują się tu anteny, para drzwi i schody do (2) Nie jest za wielkie i nie do końca można stąd cokolwiek ostrzeliwać.

2) Podłużna część dachu budynku, nic konkretnego, nadaje się do prowadzenia ostrzału na inne budynki.

3) Pominięte Razz

4) Dach na drzwiami [zaznaczone strzałką] prowadzącymi do kilku pomieszczeń. Idealne miejsce dla snajperów ( jednak jest tam niski murek co uniemożliwia sensowne krycie się ).

5) Dość duży obszar, są tu trzy wyloty wentylacji, anteny itd. Znajduje się tutaj RPG i Kusza

Budynek nr.2 ( podłużny, znajduje się po prawej stronie kartki )

6) Duży obszar dachu na którym znajduje się część wentylacji, zejście niżej [zablokowane]

7) Niżej położony dach ( niewiele, można wskoczyć i zeskoczyć przy pomocy pojedynczego elementu ).

A - Szyby wentylacyjne/wyloty wentylacji
B - na tym "wzniesieniu" znajduje się karabin pulsacyjny, w ścianie tkwią drzwi.
C- Coś na styl rozdzielnika do prądu ( betonowego ) na który można wejść i prowadzić ostrzał.

+ Na dwóch obszarach wentylacji jest deska dzięki której można przejść z jednego szybu na drugi lub z wyskoku zaskoczyć przeciwnika. Reszta wedle wyobraźni kogoś kto podejmie się zrobienia tego budynku.

Wieżowiec na dole kartki to coś wręcz na styl wieży snajperskiej. Jest tam ciasno, leży kusza i ammo do niej, lecz prawie w ogóle nie ma osłon. Jest on za to najwyżej położonym miejscem na mapie.



To w zasadzie wszystko. Jeszcze raz sorry za brak skanu.


EDIT: nie no z jakością i rozpisaniem na kartce lvl to przegiąłem xD


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Morgan dnia Pią 20:34, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:06, 01 Paź 2010    Temat postu:

Spoko szkic, ale przydałby się jeszcze jeden budynek, bo nie da się teko z biurem otoczyć za pomocą dwóch. A jak będą 3 to spokojnie dookołą się ustawi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:01, 01 Paź 2010    Temat postu:

Trzeba na dobry początek wykonać te trzy. Ja zarysowałem tylko dachy, reszta to już wasza wyobraźnia ( ale trzymajcie się chociaż trochę schematu ).

Ja mogę zrobić ten środkowy wieżowiec. Wykonam tylko dach, bo takie rzeczy jak wysokość budynku, ta mgła na dole itd. to już nie ja zrobię.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:05, 01 Paź 2010    Temat postu:

Dobra, to ja się zabieram za ziemniaka

@EDIT
Albo i nie, bo mi nie chodzi hammer do HL2:DM
Brakuej gameinfo.txt w folderze moda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Pią 16:42, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:12, 01 Paź 2010    Temat postu:

Wolf480 napisał:
Dobra, to ja się zabieram za ziemniaka

@EDIT
Albo i nie, bo mi nie chodzi hammer do HL2:DM
Brakuej gameinfo.txt w folderze moda.


http://www.youtube.com/watch?v=yLlWjumyY-A

Mam pytanko, co my damy jako otoczenie? To będą wieżowce po pare kilometrów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:32, 01 Paź 2010    Temat postu:

Muzyka przeszkadza oglądać niestety, lepiej to dopracuj.

Budynki są tak wysokie, że widać tylko chmury Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Morgan dnia Pią 20:32, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:33, 02 Paź 2010    Temat postu:

Tracha, myślisz że nie próbowałem?
To nie o to chodzi.
Gra jest na liście, ale jak odpalam hammera to wyskakuje że konfiguracja gry uszkodzona. Daję run anyway i hammer crashuje że niema gameinfo.txt w folderze hl2mp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:39, 02 Paź 2010    Temat postu:

Resetowałeś konfiguracje? Wiesz wolf, wielu osobom właśnie reset konfiguracji pomagał Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tracha dnia Sob 14:40, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:48, 02 Paź 2010    Temat postu:

A mi nie pomógł

@Edit

Już chodzi. Odpaliłem hl2dm i se sam zrobił gameinfo.

@Edit2

Nie da się w hammerze do hl2dm robić map bo niema siatki.
Zrobiłęm moda MP do 2006 i do niego odpalam hammera


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Sob 16:16, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:09, 02 Paź 2010    Temat postu:

Niewidzialny ziemniak beta
Wrzucić do sourcesdk\bin\ep1\bin\prefabs\
Problem jest bo nie ma modelu ziemniaka, więc użyłem ammo do ar2


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wolf480 dnia Nie 13:13, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:50, 03 Paź 2010    Temat postu:

Screen daj, bo jakoś nie chce mi się go ściągać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:05, 03 Paź 2010    Temat postu:

Na screenie nie bedzie widać, bo on mruga na różne kolory, a na screenie będzie tylko 1 z nich uchwycony. Musiałbym albo zobić filmik (nie mam konta na youtube) albo animowanego gif'a (tylko nie wiem jak to zrobić żeby chodził)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:16, 03 Paź 2010    Temat postu:

Nagraj i wrzuć tutaj Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:08, 03 Paź 2010    Temat postu:

Jest nowa prosta koncepcja...

Mianowicie będą 4 wieżowce: A, B, C, D dla przykładu.

A- Budynek z respawnem Rebeliantów. Dość mały posiada dach i kilka pomieszczeń na ostatnim piętrze, gdzie znajdować się będzie broń i amunicja.

B- Budynek neutralny ( bez respawnów ). Dość obszerny, da się kilka propów, broni i amunicji. Znajdować się tu będzie biuro ( ostatnie piętro ) w którym będzie ukryte pomieszczenie z naszym Invisible Potato (Secret room autorów - Dop. Tracha) oraz portale do wszystkich innych wieżowców. Portale są Kombinatu.

C- Budynek neutralny. Będzie to budynek podłużny, kolejne podniebne pole bitwy bez pomieszczeń na piętrach.

D- Budynek Kombinatu. Znajduje się tutaj portal na Budynek C. Baza na przedostatnim piętrze wraz ze skrzyniami amunicji.

Na razie to tyle. Koncept niedługo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy weźmiesz udział w tworzeniu tego projektu?
Tak!
75%
 75%  [ 3 ]
Nie...
0%
 0%  [ 0 ]
Lubie placki ( nie wiem ).
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:12, 04 Paź 2010    Temat postu:

Spoko pomysł.
Portale - będą wyglądać tak jak w Portalu ? Tzn. wszystko przez nie widać? Czy zwykłe teleporty jak w GoldSrc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> In progress Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin