Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna www.ipstudio.fora.pl
Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Następny MOD
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:22, 21 Lis 2010    Temat postu: Następny MOD

Mam propozycję na zrobienie kolejnego moda, po ukończeniu Bunkra 66.
Był by to mod z gatunku horror dla pojedynczego gracza.
Fabuła by się przedstawiała następująco:
Mod zaczyna się koszmarnym snem. Wybudzamy się. Jesteśmy gościem w hotelu. Postanawiamy wyjść na miasto. Jest noc. Hotel jest jakoś dziwnie pusty, nikogo nie ma. Dochodzimy do drzwi, już mamy wychodzić, gdy nagle wszystko gaśnie, drzwi się zatrzaskują, parę świateł się zapala i nagle wszędzie wokół krew. Musimy się wydostać. Idziemy do restauracji hotelowej. Stamtąd bierzemy tasak. Nagle pojawia się opętany (nazwa robocza). Opętani to twoi wrogowie. Schodzimy do piwnicy i stamtąd do kanałów. Biegamy sobie po kanałach. Dochodzimy do szpitala. Tam zacznie się hardcore (czyli będziemy ostro srali w majty przechodząc przez tą lokację). Wychodzimy ze szpitala. Jesteśmy w mieście. Ogólnie próbujemy rozwikłać ło co kaman. Wchodzimy do budynku. Tam odkrywamy tajne wejście do tuneli. Wchodzimy do nich. Prowadzą do laboratorium. Tam się dowiadujemy, że za cały ten burdel odpowiada nadajnik umieszczony gdzieś tam w dzielnicy przemysłowej. Dowiadujemy się o badaniach nad sterowaniem ludźmi i takie tam bzdety. Musimy je wyłączyć czy tam rozwalić. Idziemy do tej dzielnicy przemysłowej. Tam to zjawiska paranormalne sięgają zenitu. Im bliżej jesteśmy nadajnika, tym bardziej obraz robi się niebieski i trzęsie. Finałowa scena rozgrywa się w twoim umyśle. Trzeba tam rozwiązać łamigłówki. Po tym wszystkim znajdujemy się przed urządzeniem. Nie pozostaje nam nic innego jak je wyłączyć, ale jednak się wyłącznik zepsuł, więc musimy je rozwalić.
Zakończenie jakieś wypadałoby dobre wymyślić. Ja na razie nie mam pomysłu.
Pod koniec każdego poziomu się wstawi psycho-wstawki z umysłu bohatera i będzie trzeba się z niego wydostać poprzez rozwiązanie zagadek, które wraz z postępem będą coraz trudniejsze.
Liczę też na wasze pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:48, 22 Lis 2010    Temat postu:

Pozbawić gracza broni. Niech ucieka bezbronny, interakcja z otoczeniem jak zrzucanie beczek albo zawalenie jakoś części stropu. Takie R&D w wersji Horrorowej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:42, 22 Lis 2010    Temat postu:

No przecież to oczywiste, że na silniku EP2.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:20, 23 Lis 2010    Temat postu:

Dawać mi tu pomysły swoje.

Edit.
Ten hotel to jaki chcecie? Taki ekskluzywny, średnio ekskluzywny, obskurny czy jakiś tam?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pan_R. dnia Wto 18:22, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:58, 23 Lis 2010    Temat postu:

Ja wolę hotel exclusivny, jak np. Hotel 52 z serialu w Polsacie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:08, 24 Lis 2010    Temat postu:

Nie zrzynaj z Day Hard.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:49, 24 Lis 2010    Temat postu:

Kto? Ja? Day Hard zaczynał się w bloku, najazdem kombajnu. Ten ma zaczynać się w hotelu, wychodząc z niego. No i to nie ma być komedia, tylko horror.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:20, 25 Lis 2010    Temat postu:

Day Hard też miał Hotel który... Był nawiedzony. Tam się potem do kibla wpadało... Mmm Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:31, 25 Lis 2010    Temat postu:

Ale to nie była lokacja początkowa. Dla mnie to ten etap był parodią tych strasznych momentów.
A może ty Tracha masz jakiś dobry pomysł na początek moda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:49, 26 Lis 2010    Temat postu:

Tracha napisał:
Pozbawić gracza broni. Niech ucieka bezbronny, interakcja z otoczeniem jak zrzucanie beczek albo zawalenie jakoś części stropu. Takie R&D w wersji Horrorowej Wink

Teraz zauważyłem. Gracz może nie mieć broni na początku, potem by się przydała.
A wgl. jekieś zmiany w kodzie przewidywane? Bo musimy się z Dexem nauczyć, jak zrobić żeby mod EP2:SP prawidłowo się odpalał przez Steama.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:31, 26 Lis 2010    Temat postu:

Proponuje tak:

Budzi się gracz w ciemnym pomieszczeniu, nic nie widać prócz jednego punktu. Jest to czerwone światełko a pod nim dźwignia od zasilania awaryjnego. Gracz ją ciągnie i zapalają się światła. Widzi, że jest pośrodku dużej ilości ciał, w lekko podtopionej piwnicy (ok. 10 cm, do kostek). Na dodatek wszędzie jest krew, poprzez pociągnięcie dźwigni coś rozwaliło się w środku pomieszczenia i wydało mocny i silny dźwięk przez co do drzwi zaczeło się coś dobijać, u drzwi będzie stać z 5 zombiaków. Gracz musi znaleźć wyjście z piwnicy, znaleźć broń. Dostać się do rozdzielni technicznej, gdzie znajduje się komputer/telefon poprzez który próbuje się skontaktować z kimś i prosić o pomoc. I pokój ten nie będzie standardowo na samym szczycie ale gdzieś na przedostatnim piętrze. Jednak ono będzie miało zablokowane wejście i trzeba biegać po całym hotelu w międzyczasie gracz odkrywa co się stało. Momentami widzi nawet jak próbujących się ochronić ludzi dopadają zombie. Ogólnie warto dodać takie elementy "duchowe" jak np. spadające puszki czy coś takiego. Ogółem nawiedzony hotel w którym nie wszyscy zginęli Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pan_R.
IPS Team


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:38, 26 Lis 2010    Temat postu:

Ale mi nie chodzi o bieganie tylko po hotelu. Hotel to tylko początkowa lokacja. Nawiedzone jest całe miasto. Biegamy po kanałach, szpitalu, podziemnym laboratorium, dzielnicy przemysłowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tracha
Administrator


Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:24, 27 Lis 2010    Temat postu:

Ale to do ciebie należy rozwinięcie fabuły. Ja dałem początek, po wezwaniu pomocy trzeba się przedostać do SL. Znajduje się ono na drugim końcu miasta i już.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wolf480
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Strachu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:53, 27 Lis 2010    Temat postu:

Może Mr.Rowi dydał się ten początek za długi.
Ważne jest określenie, na jaką skalę robi się moda.
Tą samą fabułę można zrealizować w 6 mapkach i w 60, zależy od tego, ile się ma czasu i pomysłów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Morgan
Administrator


Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nienacka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:20, 27 Lis 2010    Temat postu:

Proponuje byś zrobił to co ja, czyli po prostu sam zrobił chociaż ze 1/5 map i pokazał. Ja w ramach podziękowania za pomoc przy moim modzie "pogrzebałbym" przy twoich Wink

Ale najpierw coś zrób, żeby nie było, iż to tylko chwila natchnienia...i chwila zapału Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ipstudio.fora.pl Strona Główna -> Ciekawe pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin