|
www.ipstudio.fora.pl Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:22, 21 Lis 2010 Temat postu: Następny MOD |
|
|
Mam propozycję na zrobienie kolejnego moda, po ukończeniu Bunkra 66.
Był by to mod z gatunku horror dla pojedynczego gracza.
Fabuła by się przedstawiała następująco:
Mod zaczyna się koszmarnym snem. Wybudzamy się. Jesteśmy gościem w hotelu. Postanawiamy wyjść na miasto. Jest noc. Hotel jest jakoś dziwnie pusty, nikogo nie ma. Dochodzimy do drzwi, już mamy wychodzić, gdy nagle wszystko gaśnie, drzwi się zatrzaskują, parę świateł się zapala i nagle wszędzie wokół krew. Musimy się wydostać. Idziemy do restauracji hotelowej. Stamtąd bierzemy tasak. Nagle pojawia się opętany (nazwa robocza). Opętani to twoi wrogowie. Schodzimy do piwnicy i stamtąd do kanałów. Biegamy sobie po kanałach. Dochodzimy do szpitala. Tam zacznie się hardcore (czyli będziemy ostro srali w majty przechodząc przez tą lokację). Wychodzimy ze szpitala. Jesteśmy w mieście. Ogólnie próbujemy rozwikłać ło co kaman. Wchodzimy do budynku. Tam odkrywamy tajne wejście do tuneli. Wchodzimy do nich. Prowadzą do laboratorium. Tam się dowiadujemy, że za cały ten burdel odpowiada nadajnik umieszczony gdzieś tam w dzielnicy przemysłowej. Dowiadujemy się o badaniach nad sterowaniem ludźmi i takie tam bzdety. Musimy je wyłączyć czy tam rozwalić. Idziemy do tej dzielnicy przemysłowej. Tam to zjawiska paranormalne sięgają zenitu. Im bliżej jesteśmy nadajnika, tym bardziej obraz robi się niebieski i trzęsie. Finałowa scena rozgrywa się w twoim umyśle. Trzeba tam rozwiązać łamigłówki. Po tym wszystkim znajdujemy się przed urządzeniem. Nie pozostaje nam nic innego jak je wyłączyć, ale jednak się wyłącznik zepsuł, więc musimy je rozwalić.
Zakończenie jakieś wypadałoby dobre wymyślić. Ja na razie nie mam pomysłu.
Pod koniec każdego poziomu się wstawi psycho-wstawki z umysłu bohatera i będzie trzeba się z niego wydostać poprzez rozwiązanie zagadek, które wraz z postępem będą coraz trudniejsze.
Liczę też na wasze pomysły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:48, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Pozbawić gracza broni. Niech ucieka bezbronny, interakcja z otoczeniem jak zrzucanie beczek albo zawalenie jakoś części stropu. Takie R&D w wersji Horrorowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:42, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No przecież to oczywiste, że na silniku EP2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:20, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Dawać mi tu pomysły swoje.
Edit.
Ten hotel to jaki chcecie? Taki ekskluzywny, średnio ekskluzywny, obskurny czy jakiś tam?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pan_R. dnia Wto 18:22, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:58, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja wolę hotel exclusivny, jak np. Hotel 52 z serialu w Polsacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:08, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zrzynaj z Day Hard.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:49, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kto? Ja? Day Hard zaczynał się w bloku, najazdem kombajnu. Ten ma zaczynać się w hotelu, wychodząc z niego. No i to nie ma być komedia, tylko horror.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:20, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Day Hard też miał Hotel który... Był nawiedzony. Tam się potem do kibla wpadało... Mmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:31, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to nie była lokacja początkowa. Dla mnie to ten etap był parodią tych strasznych momentów.
A może ty Tracha masz jakiś dobry pomysł na początek moda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:49, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tracha napisał: | Pozbawić gracza broni. Niech ucieka bezbronny, interakcja z otoczeniem jak zrzucanie beczek albo zawalenie jakoś części stropu. Takie R&D w wersji Horrorowej |
Teraz zauważyłem. Gracz może nie mieć broni na początku, potem by się przydała.
A wgl. jekieś zmiany w kodzie przewidywane? Bo musimy się z Dexem nauczyć, jak zrobić żeby mod EP2:SP prawidłowo się odpalał przez Steama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:31, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Proponuje tak:
Budzi się gracz w ciemnym pomieszczeniu, nic nie widać prócz jednego punktu. Jest to czerwone światełko a pod nim dźwignia od zasilania awaryjnego. Gracz ją ciągnie i zapalają się światła. Widzi, że jest pośrodku dużej ilości ciał, w lekko podtopionej piwnicy (ok. 10 cm, do kostek). Na dodatek wszędzie jest krew, poprzez pociągnięcie dźwigni coś rozwaliło się w środku pomieszczenia i wydało mocny i silny dźwięk przez co do drzwi zaczeło się coś dobijać, u drzwi będzie stać z 5 zombiaków. Gracz musi znaleźć wyjście z piwnicy, znaleźć broń. Dostać się do rozdzielni technicznej, gdzie znajduje się komputer/telefon poprzez który próbuje się skontaktować z kimś i prosić o pomoc. I pokój ten nie będzie standardowo na samym szczycie ale gdzieś na przedostatnim piętrze. Jednak ono będzie miało zablokowane wejście i trzeba biegać po całym hotelu w międzyczasie gracz odkrywa co się stało. Momentami widzi nawet jak próbujących się ochronić ludzi dopadają zombie. Ogólnie warto dodać takie elementy "duchowe" jak np. spadające puszki czy coś takiego. Ogółem nawiedzony hotel w którym nie wszyscy zginęli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:38, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ale mi nie chodzi o bieganie tylko po hotelu. Hotel to tylko początkowa lokacja. Nawiedzone jest całe miasto. Biegamy po kanałach, szpitalu, podziemnym laboratorium, dzielnicy przemysłowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:24, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to do ciebie należy rozwinięcie fabuły. Ja dałem początek, po wezwaniu pomocy trzeba się przedostać do SL. Znajduje się ono na drugim końcu miasta i już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:53, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Może Mr.Rowi dydał się ten początek za długi.
Ważne jest określenie, na jaką skalę robi się moda.
Tą samą fabułę można zrealizować w 6 mapkach i w 60, zależy od tego, ile się ma czasu i pomysłów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:20, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Proponuje byś zrobił to co ja, czyli po prostu sam zrobił chociaż ze 1/5 map i pokazał. Ja w ramach podziękowania za pomoc przy moim modzie "pogrzebałbym" przy twoich
Ale najpierw coś zrób, żeby nie było, iż to tylko chwila natchnienia...i chwila zapału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|