 |
www.ipstudio.fora.pl Invisible Potato Studio - Mapping i Modding Source (HL2 CS:S TF2)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:34, 18 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
@Pan R:
ale w B66:O wracasz się od bramy głównej B66, nie?
@Morgan:
mniejsza o to, ważna jest idea: można zabrać coś z początku, co się bardzo przyda na końcu, tak jak z tym krasnalem w EP2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:36, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Wolf480 napisał: | @Pan R:
ale w B66:O wracasz się od bramy głównej B66, nie? |
No i co z tego? Jak B66, a B66:O to oddzielne aplikacje, która jedna nie ma wpływu na drugą, więc jak zatankujesz w B66, to i tak nie będzie zatankowane w B66:O, a przecież w B66:O tam wracamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:30, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ale w B66:O startujesz pod bramą główną koło ciężarówki, nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:28, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
@Pan_R:
Wolfowi chyba chodzi o to, że w Outside dopiero możemy tankować. Ale nie jestem pewien ;x
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:57, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No ale nie będziemy w B66:O dopiero przenosić się do przyszłości, tylko już w B66 się to zrobi, a w B66:O się zaczynało będzie już po drugiej stronie lustra. W sumie po kiego grzyba osiągnięcia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:37, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Osiągnięcia to poroniony pomysł, a wyjście tak jak Pan_R. napisał, najlepiej zakończyć w B66, w momencie teleportacji czy przeniesienia. W końcu, B66:O to już na zewnątrz będzie, można niby jakieś klimatyczne intro zrobić ale to bez sensu po prostu to będzie kontynuacja B66 ale już na zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:20, 20 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
W sumie macie rację. Jest tylko jedno ale:
Zepsujecie smutne zakończenie B66.
Oryginalnie, B66 miał się źle kończyć, tak że gracz wcale nie miał pewności, że coś będzie potem. Druga część byłaby dla niego zaskoczeniem, byłaby zupełnie nieprzewidywalna. Poza tym byłaby bardziej niezależna od cz.1 - możnaby zmienić plan, a i tak pasowałoby to do zakończenia B66.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:28, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Najlepiej zrobić w Outside krótki wstęp co się działo w poprzedniej części. Kamera powoli zbliża się do rozpaczającego bohatera i nagle coś go olśniewa. Zauważa mały panel kontrolny, wciska go i... Pokazuje się mały hangar z maszynką, nagle nadzieje powracają i akcja się zaczyna!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Morgan
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nienacka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:20, 22 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Chciałem zrobić tak że się trzeba będzie trochę cofnąć ale nie dużo bo w sumie na tym samym poziomie by to było tylko przed jedną windą trzeba by było skręcić w bok. I tam się dojdzie do hangaru gdzie trzeba będzie wejść do maszynki itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:10, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ale bohater przypadkowo powinien odkryć to, np. Zaczyna strzelać histerycznie i trafia w przycisk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:24, 23 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Albo coś takiego:
Bohater strzela histerycznie, trafia w hratkę vent. na suficie, a z niej wypada plan B66 z zaznaczoną sekcją TOP SECRET, a dalej to już wiadomo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tracha
Administrator
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:28, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Poczekamy na Morgana on wymyśli coś realniejszego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan_R.
IPS Team
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:39, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mu wcześniej sprzedałem taki pomysł, że przy tym napadzie histerii pojawiają się przebłyski, które przedstawiają mapę. Za każdym błyskiem jest zbliżenie na te TOP SECRET (na mapie ofkors). A dalej to wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wolf480
Administrator
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ze Strachu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:50, 24 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Też dobre.
Jak Morgan wróci z obozu to się zobaczy, która wersja będzie lepsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|